sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Material girl

Eilen meinasi kyllä tulla maailmanloppu, kun en keksinyt mitä laitan päälleni Ideaparkiin. Olin aivan järkyttynyt, kun tajusin, ettei mulla ole mitään päällepantavaa. Kuinka ihminen voi elää näin? Itkin ja kiukuttelin siinä sitten hyvän tovin ja mieskin alkoi jo hermostua, vaikka omistaakin lehmän hermot. Sitten aloin miettimään. Että minua ärsyttää ihmiset jotka vain valittavat, eikä silti tee asioille mitään. Siispä shoppailemaan!

Olimme sopivasti menossa Ideaparkiin, tosin hakemaan 2,5kk siellä odotellutta tietokonepöytää, eikä rahaa ollut yhtään. Mutta kun en minä kestä jos en nyt heti paikalla saa uusia vaatteita, joten ei kun Visa vinkumaan.

Lopputulos: 1 kengät, 1 hame, 1 housut, 3 paitaa, 1 parempi mieli, 0 tietokonepöytää, koska varasto oli mennyt kiinni minun shoppailuni aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti