sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

Täydellisyys

Haluaisin olla täydellinen. Sellainen omasta mielestäni täydellinen. Haluaisin toimia ja hoitaa asiat kuten olen päättänyt ne tehdä. En haluaisi aina huomata kuinka kaikki jäi taas kesken. Tai kuinka asiat on taas hoitamatta vaikka olen satoja kertoja päättänyt tehdä asialle jotain.

Olen niin väsynyt siihen, että en saa pidettyä kiinni edes itselleni antamistani lupauksista. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi aina alkaa lipsumaan ja lopulta palaa takaisin siihen mistä lähdettiin? Miksi edes aloittaa, vain huomatakseen ettei taaskaan onnistunut?

Nyt minä muutun. Nyt minä teen. Tällä kertaa olen ihan tosissani. Tällä kertaa minä onnistun. Tuleekohan se kerta joskus vai sinnittelenkö minä turhaan? Onko kaikki yritykseni tuhoontuomittuja? Koska saa luovuttaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti