tiistai 23. kesäkuuta 2009

Vauvauutisia

Meille tulee hauvavauva!

Mies antoi luvan. Sillä edellytyksellä, että possut unohdetaan vähäksi aikaa. Lupasin siirtää niiden kinuamisen ensi kesään.

Nyt etsin sopivaa pentua. Enpä ole pariin päivään muuta tehnytkään, kuin selaillut eri nettissivustoja. Sekarotuinen se tulee olemaan, luultavasti uros. Siitä pitäisi tulla aikuisena suurikokoinen, mielellään pörröinen nallekarhu. Metsästysrotuja ei saisi olla, joka hieman tietysti rajoittaa, sillä niitä näissä suomalaisissa sekoituksissa yleensä on. Luovutus olisi kauhen kiva olla heinäkuun puolessa välissä, kun mulla alkaa loma, mutta sille nyt ei sitten mahda mitään, jos The Pentu luovutetaan ennen tai jälkeen sen, sitten täytyy vaan sumplia vähän tuota yksinoloa.. Jos sitä vaikka jäisi äitiyslomalle. :D

Hih, mun ystävä jota näen nykyisin enää n. 2 kertaa vuodessa soitti ja kysyi siinä samalla missä olen nykyään töissä. Oli ihan hämmästynyt, kun kerroin olevani edelleen samassa paikassa kuin missä viimeksi olin kun nähtiin. Olen kyllä melkoisen ylpeä itsestäni 7.7. tulee vuosi täyteen täällä. Keväällä oli paha kriisi ja meinasin lopettaa, mutta työterveys pakotti takaisin. Jos sitä sitten loman jälkeen kattelis jotain uutta.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti